Valmentaja — näin kehität digitaalista asiakaspolkuasi

Moderni valmentaja

Näistä puhutaan: Artikkelin pääpointit minuutissa. Asiakaskokemus palvelun keskiöön Valmennus on Suomessa asiakaskokemuksen näkökulmasta lapsenkengissä. Me valmentajat olemme erittäin kiinnostuneita oman ammattitaitomme kehittämisestä — hyvä niin — mutta adaptaatiomekanismien selvittäminen ja ratkaisevan volyymiannoksen metsästäminen jättää suurimman osan asiakkaan tarpeista täyttämättä. Tämän päivän asiakkaalla on enemmän valtaa kuin aikaisemmin, sillä valmennusta on tarjolla jokaisen kioskin ja kulman […]

Liikunta-alan ammattilaisen täydennyskoulutus

Ammattilainen opiskelemassa

Liikunta-alalla, kuten myös kuntoutusalalla, peruskoulutus antaa vain esimaun asioiden todellisesta syvyydestä, sekä tietenkin opettaa ajattelemaan ja hankkimaan tietoa systemaattisesti. Varsinainen oppiminen tapahtuu työssä ja asiakkaiden avulla, mutta tarvitaan myös ajatuksia herättäviä koulutuksia ja kohtaamisia kollegoiden kanssa. Täydennyskoulutus onkin tärkeä osa liikunta- tai kuntoutusalan ammattilaisen ammattiosaamisen kehittämistä, ja ne kuuluvat valmentajien, personal trainereiden, liikunnanohjaajien, fysioterapeuttien ja […]

Uusi yhteistyö

  1. Asiakas ottaa yhteyttä
  2. Maksuton etätapaaminen
  3. Valitaan 2-3 akuuttia kehityskohdetta
  4. Kuukausittainen luento- ja materiaalipaketti
  5. Kuukausittainen etätapaaminen
  6. Tulosten seuranta / päätökset jatkosta