Digitaalinen asiakaspolku

Kehitä myyntiä ja asiakaskokemusta verkossa.

Mistä asiakkaasi tulevat?

Kehitä löydettävyyttä monikanavaisesti

Asiakkaasi käyttävät useita eri kanavia viestintään ja vapaa-aikaan. Varmista, että löydyt verkosta ja somesta, mutta huomioi myös vähemmän kilpaillut kanavat.

Asiakkuuden vaiheet

Sattumasta systeemiin

Kartoittamalla kaikki kontaktipisteet asiakkaan kanssa mahdollistat maksimaalisen palvelun ja myynnin.

Löydettävyys

Yrityksen on oltava verkossa ja vähintään yhdessä somekanavassa ollakseen löydettävä asiakkaalle.

Relevantti sisältö

Verkkosivuston ja somen sisältö on palveltava eri asiakkuuden vaiheissa olevia yksilöitä.

Ohjautuvuus

Tehokkaalla asiaspolulla yksilö ohjautuu harkitusti läpi uuden informaation kohti myyntiä tai lisämyyntiä.

Kausiluonteisuus

Maksetulla markkinoinnilla hyödynnetään lähes kaikkeen liiketoimintaan liittyvä kausiluonteisuus.

Tunnettuus

Laadukas asiakaskokemus on paras brändimainos, mutta asiakkaita on hyvä muistuttaa olemassaolosta muulloinkin.

Palvelu

Hyvä sisältö ja ohjeistus palvelevat olemassa olevia asiakkaita, jotka ovat uusiakin tärkeämpiä.

liikkuminen ekosysteemissä
Asiakaspolku

Monimutkaisesta yksinkertaiseen

Toiminnan kasvaessa yrityksen ja asiakkaan kontaktipisteet lisääntyvät. Jokainen vaihe on silti kyettävä asettamaan paperille.

Hyödyt asiakkaalle
Palvelukokemus
Kiehtova sisältö
Yrittäjältä
Yrittäjä Aki Laitinen.

Moikka! Et varmasti halua antaa asiakaspolkuasi kenen tahansa käsiin, joten katso linkin takaa tarkempi esittelyni. Palvelen sinua henkilökohtaisesti.

Uusi yhteistyö

  1. Asiakas ottaa yhteyttä
  2. Maksuton etätapaaminen
  3. Valitaan 2-3 akuuttia kehityskohdetta
  4. Kuukausittainen luento- ja materiaalipaketti
  5. Kuukausittainen etätapaaminen
  6. Tulosten seuranta / päätökset jatkosta