Sivusto käyttää evästeitä vain sinun luvallasi.
Kehitä myyntiä ja asiakaskokemusta verkossa.
Asiakkaasi käyttävät useita eri kanavia viestintään ja vapaa-aikaan. Varmista, että löydyt verkosta ja somesta, mutta huomioi myös vähemmän kilpaillut kanavat.
Kartoittamalla kaikki kontaktipisteet asiakkaan kanssa mahdollistat maksimaalisen palvelun ja myynnin.
Yrityksen on oltava verkossa ja vähintään yhdessä somekanavassa ollakseen löydettävä asiakkaalle.
Verkkosivuston ja somen sisältö on palveltava eri asiakkuuden vaiheissa olevia yksilöitä.
Tehokkaalla asiaspolulla yksilö ohjautuu harkitusti läpi uuden informaation kohti myyntiä tai lisämyyntiä.
Maksetulla markkinoinnilla hyödynnetään lähes kaikkeen liiketoimintaan liittyvä kausiluonteisuus.
Laadukas asiakaskokemus on paras brändimainos, mutta asiakkaita on hyvä muistuttaa olemassaolosta muulloinkin.
Hyvä sisältö ja ohjeistus palvelevat olemassa olevia asiakkaita, jotka ovat uusiakin tärkeämpiä.
Toiminnan kasvaessa yrityksen ja asiakkaan kontaktipisteet lisääntyvät. Jokainen vaihe on silti kyettävä asettamaan paperille.
Moikka! Et varmasti halua antaa asiakaspolkuasi kenen tahansa käsiin, joten katso linkin takaa tarkempi esittelyni. Palvelen sinua henkilökohtaisesti.
Aki Laitinen