Digimarkkinoinnin perusteet – opas pienyrittäjälle

Artikkeli digimarkkinoinnista pienyrittäjän tarpeisiin.

Oletko pienyrittäjä, joka etsii lisätietoa digimarkkinoinnista verkosta? Hienoa, niin minäkin! Internetistä ei tieto lopu kesken, joten viitseliäs ihminen oppii itsenäisesti vaikka kokonaisen ammatin. Käydään seuraavaksi läpi, mitä itse olen oppinut, miten digimarkkinointia voi opiskella omatoimisesti ja mistä löytää luotettavaa informaatiota. Jos et halua käyttää aikaa tiedon etsimiseen, niin tarkista sopisiko tekemäni digimarkkinoinnin verkkokurssi tarpeisiisi. Mitä […]

Valmentaja — näin kehität digitaalista asiakaspolkuasi

Moderni valmentaja

Näistä puhutaan: Artikkelin pääpointit minuutissa. Asiakaskokemus palvelun keskiöön Valmennus on Suomessa asiakaskokemuksen näkökulmasta lapsenkengissä. Me valmentajat olemme erittäin kiinnostuneita oman ammattitaitomme kehittämisestä — hyvä niin — mutta adaptaatiomekanismien selvittäminen ja ratkaisevan volyymiannoksen metsästäminen jättää suurimman osan asiakkaan tarpeista täyttämättä. Tämän päivän asiakkaalla on enemmän valtaa kuin aikaisemmin, sillä valmennusta on tarjolla jokaisen kioskin ja kulman […]

Uusi yhteistyö

  1. Asiakas ottaa yhteyttä
  2. Maksuton etätapaaminen
  3. Valitaan 2-3 akuuttia kehityskohdetta
  4. Kuukausittainen luento- ja materiaalipaketti
  5. Kuukausittainen etätapaaminen
  6. Tulosten seuranta / päätökset jatkosta